Monday, September 14, 2015

Aito ja rakastettu


Elin pitkään ulkomailla mallimaailman keskipisteessä. Jos elämäni olisi kirja voisi sen jaksottaa aikaan ennen mallimaailmaa ja aikaan sen jälkeen.

Parhaimpia ja levollisimpia hetkiä elämässäni olen kuitenkin kokenut Tiinan ja hevosten seurassa pikkutyttönä ja minulla on monta rakasta muistoa siltä ajalta. Olen aina rakastanut maalla asumista ja temmeltämistä metsässä. Ulkoilutin pikkutyttönä päivittäin Donna, Ralle ja Sari-koiria ja rakastin jokaista hetkeä.

Tämän kesän olen saanut viettää oman tyttäreni kanssa luonnon keskellä. Olen saanut näyttää mitä hevostelu on omasta mielestäni parhaimmillaan ja miten ihanaa on olla aitojen ja rakastavien ihmisten ja eläinten ympäröimä.

Ehkä koska elin tai koska en ikinä sulautunut täysin mallimaailmaan vaan hakeuduin jälleen pikku hiljaa hevosten pariin olen onnellisempi nyt kuin pitkään aikaan. Onnellisuuden tunne kun ei tule pinnallisista asioista kuten pukeutuminen, ulkonäkö jne. vaan jostain paljon syvemmältä.

On ollut ihana huomata miten mukavia ihmisiä olen saanut tavata tämän kesän aikana. Ehkä olen tietoisemmin hakeutunut ihmisten luokse jotka ovat positiivisia ja pysynyt poissa negatiivisen energian parista. Olen todennut, että elämä on aivan liian lyhyt siihen, että viettäisimme Ellan kanssa aikaa ihmisten kanssa jotka vievät meiltä energiaa tai eivät saa meitä tuntemaan oloamme mukavaksi. Olen myös todennut, että haluan Thorin elämään positiivista palautetta ja ihmisiä jotka näkevät Thorin sellaisena kuin Thor oikeasti on kaiken sen pelokkaan pinnan alla.


Koska vaikka olen sosiaalinen laumaeläin ja rakastan ihmisiä ja uin kuin kala vedessä jo 16-vuotiaana Pariisissa en pidä pinnallisuudesta tai siitä, että kanssaihmisiä ei kunnioiteta tai kohdella hyvin. Elämä on paljon hauskempaa kun ei ota itseään niin tosissaan. Ja erityisen paljon hauskempaa kun voi olla täysin oma ja rakastettava itsensä.

Kuvat on otettu Pariisissa niin monta vuotta sitten, että en viitsi edes mainita vuosilukua blogissani. Sydämmessäni olen ikuisesti 25-vuotias. 

1 comment: